IT'S ME

Witam wszystkich na moim nowym, odświeżonym blogu. Długo się nad tym zastanawiałam, czy go wznowić, ale w końcu podjęłam odpowiednią decyzje. Więc może opowiem coś więcej o swojej osobie. Wiem, egoistyczne podejście, ale wolę mówić o sobie, niż o innych.
Mam 15 lat (rocznikowo), na imię mi Dominika, mam dwie ogromne miłości. Muzyka i moda. Modą interesuję się od dziecka. W swoim czasie robiłam Vlogi i wstawiałam na YouTube. Raczej nie można określić mojego stylu, jest mieszany. Wolę stonowane kolory. Sądzę, że jestem zakupoholiczką. Kiedy wchodzę do sklepu, muszę coś kupić. Bardzo ciężko jest mi się powstrzymać. Jeżeli chodzi o muzykę, kocham ją i już. Nie wyobrażam sobie życia bez niej, muzyka jest dla mnie wszystkim.
Należę do kilku fandomów. Mianowicie jestem: Directioner, Belieber, Selenator, Arianator, Lovatic, Smiler. Dużo, prawda? Ale taka już jestem. Więc to chyba na tyle. Chcesz wiedzieć coś więcej? Zapytaj! 

3 komentarze:

  1. heeej ;* świeeeeetny początek! Bardzo przejrzysty, miły dla oka wygląd bloga :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu! Zapowiada się bardzo fajnie :)
    Trzymaj się!
    Pozdrawiam ciepluuuusio
    P.S Ja z tt przybywam <33

    tomorrow-is-mistery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję słońce! To dla mnie dużo znaczy! <3

      Usuń
  2. oby do przodu kochana! <3

    OdpowiedzUsuń