SINSAY

Witam wszystkich!
Więc dzisiejszym post poświęcę dla mojego ulubionego sklepu odzieżowego - "Sinsay".
Według mnie jest świetny. Dobry w cenach, ubrania mają bardzo dobrej jakości, świetne kolekcje.
Choć najwięcej zarabiają z wyprzedaży, które z resztą też są świetne, to nowe kolekcje mają niesamowite.
Jest to sklep młodzieżowy, ale bardziej glamour, tak jak lubię. Z resztą połowa mojej szafy, należy do nich.
Biżuterię też mają niesamowitą. Z resztą, dowiedziałam się, że biżuterię projektują młodzi projektanci.
Brawo dla nich. Zauważyłam, że nie tylko ja lubię ten sklep. Kilka osób z mojej klasy, także tam się ubiera.
Trzeba im przyznać, znają się na rzeczy i wiedzą jak przyciągnąć kupującego.
Gdybym mogła, wykupiłabym cały sklep.
Także, to by było na tyle. Macie pytania? Piszcie w komentarzu! 

http://www.sin-say.com/pl/pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz