SESJA ZIMOWA // POWRÓT

Hejka.
Więc zacznę od tego, że wznawiam bloga po raz 4, wiem, to dużo razy, ale nie miałam ostatnio w ogóle czasu, na prawdę. Ostatnio, znaczy przez ostatni rok, który był bardzo produktywny.
Postaram się dodawać posty częściej i bardziej o mnie, jak i o moim życiu. Zmiana bloga, mam nadzieję, że wyjdzie na dobre.

Dzisiaj przychodzę z nowym postem o mojej niedawnej sesji zimowej.





KURTKA PARKA - BERSHKA - 400 ZŁ
SPODNIE - TALLY WEJIL - 70 ZŁ
SWETEREK - TALLY WEJIL - 80 ZŁ
BUTY AIR FORCE - NIKE.COM - 420 ZŁ
CZAPKA - BROOKLYNBUTIK.PL - 30 ZŁ 

Za sesję, bardzo dziękuję Dominice, która popstrykała mi kilka zdjęć. 
Na blogu, postaram robić swoje codzienne OOTD etc. 
Dziękuję za przeczytanie, jeśli masz ochotę, zostaw komentarz, pozdrawiam chavnrl. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz